Normál / akadálymentes nézet

Aktuális állásajánlataink

Munkatársakat keresünk!


Szolnoki Területi Ig.:

Autóbusz-vezető
Elválasztó

Salgótarjáni Területi Ig.:

Autóbusz-vezető

Autószerelő

Karosszérialakatos
Elválasztó

Egri Területi Ig.:

Autóbusz-vezető

Autóelektronikai műszerész
Elválasztó

Gyöngyösi Területi Ig.:

Autóbusz-vezető

Autószerelő

Karbantartó
Elválasztó
Hatvani Területi Ig.:

Autóbusz-vezető

Autószerelő

Elektronikus Értékesítési Rendszer

Elektronikus Értékesítési Rendszer

Új Széchenyi Terv

Széchenyi 2020

Közadatkereső

Közadatkereső

Online látogatóink

Honlapunk oldalait ebben a percben 281 látogató böngészi.

Tisztelt Utasaink!

Elküldhetik észrevételeiket, véleményeiket, tapasztalataikat, javaslataikat autóbusz járatainkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban (legyen szó hiányosságokról vagy megelégedettségről), ha levelet írnak nekünk!

Üzeneteik fontosak számunkra, amiket lehetőség szerint felhasználunk szolgáltatásaink fejlesztéséhez, a minőség javításához.
Panaszaikat kivizsgáljuk, és az üzenet feladójának e-mail-ben választ küldünk! Ezért kérjük, hogy mindig pontosan adják meg nevüket és e-mail címüket, illetve egyéb elérhetőségüket!

Közönségszolgálati e-mail címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


A panaszok kezelése, intézése (kivonat a KMKK Zrt. Üzletszabályzatából)

1) Az írásbeli panaszt, valamint a jegyzőkönyvben rögzített szóbeli panaszokat a Szolgáltató érdemben megvizsgálja. Annak eredményét és a tett intézkedéseket harminc napon belül írásban közli a panasz benyújtójával. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, azt megindokolja és írásban tájékoztatást ad a panaszosnak arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti és megadja azok elérhetőségét.

Ha a panasz kivizsgálása nem zárható le harminc napon belül, a Szolgáltató ezen időtartamon belül erről értesíti a bejelentőt és tájékoztatja a lezárás és eredményközlés várható időpontjáról. A végleges választ a Szolgáltató legkésőbb a panasz kézhezvételétől számított három hónapon belül megadja.

A korábbival azonos tartalmú, ugyanazon panaszos által tett ismételt, továbbá a névtelen adatokat tartalmazó panasz vizsgálata mellőzhető.

2) Ha a panaszt nem az eljárásra jogosulthoz tették meg, azt a Szolgáltató nyolc napon belül az illetékesnek megküldi és erről a bejelentőt tájékoztatja.

3) Ha a Szolgáltató a benyújtott panaszt elutasította, és azt a panaszos nem fogadta el, a panaszt a Szolgáltató további elbírálásra öt napon belül a Szolgáltató piacfelügyeletét ellátó Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz továbbítja.

4) Ha a panaszt a Szolgáltató nem bírálta el, vagy a Szolgáltató panaszkezelési eljárása nem vezetett a panaszos számára kielégítő eredményre, azt a panaszos a Szolgáltató felügyeletét ellátó Nemzeti Fejlesztési Minisztérium postai cím: 1440 Budapest, Pf.1. személyes ügyintézés helye: 1066 Budapest, Teréz krt. 38. e-mail buszos ügyekben: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. telefonszám: 06 1 373-1405; ügyfélfogadás: telefonon egyeztetett időpontban.


Köszönjük közreműködésüket és megértésüket!