Felhívjuk a Tisztelt Utazóközönség figyelmét, hogy a 2017. év végi, karácsonyi és újévi közlekedési rendről, illetve a menetrendi korlátozásokról tájékozódjanak honlapunk főoldalán!

Tisztelt Utasaink!

Elküldhetik észrevételeiket, véleményeiket, tapasztalataikat, javaslataikat autóbusz járatainkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban (legyen szó hiányosságokról vagy megelégedettségről), ha levelet írnak nekünk!

Üzeneteik fontosak számunkra, amiket lehetőség szerint felhasználunk szolgáltatásaink fejlesztéséhez, a minőség javításához. Panaszaikat kivizsgáljuk, és az üzenet feladójának e-mail-ben választ küldünk! Ezért kérjük, hogy mindig pontosan adják meg nevüket és e-mail címüket, illetve egyéb elérhetőségüket!

Közönségszolgálati e-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


 

A panaszok kezelése, intézése (kivonat a KMKK Zrt. Üzletszabályzatából)

1) Az írásbeli panaszt, valamint a jegyzőkönyvben rögzített szóbeli panaszokat a Szolgáltató érdemben megvizsgálja. Annak eredményét és a tett intézkedéseket harminc napon belül írásban közli a panasz benyújtójával. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, azt megindokolja és írásban tájékoztatást ad a panaszosnak arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti és megadja azok elérhetőségét.

Ha a panasz kivizsgálása nem zárható le harminc napon belül, a Szolgáltató ezen időtartamon belül erről értesíti a bejelentőt és tájékoztatja a lezárás és eredményközlés várható időpontjáról. A végleges választ a Szolgáltató legkésőbb a panasz kézhezvételétől számított három hónapon belül megadja.

A korábbival azonos tartalmú, ugyanazon panaszos által tett ismételt, továbbá a névtelen adatokat tartalmazó panasz vizsgálata mellőzhető.

2) Ha a panaszt nem az eljárásra jogosulthoz tették meg, azt a Szolgáltató nyolc napon belül az illetékesnek megküldi és erről a bejelentőt tájékoztatja.

3) Ha a Szolgáltató a benyújtott panaszt elutasította, és azt a panaszos nem fogadta el, a panaszt a Szolgáltató további elbírálásra öt napon belül a Szolgáltató piacfelügyeletét ellátó Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz továbbítja.

4) Ha a panaszt a Szolgáltató nem bírálta el, vagy a Szolgáltató panaszkezelési eljárása nem vezetett a panaszos számára kielégítő eredményre, azt a panaszos a Szolgáltató felügyeletét ellátó Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz viheti tovább.

 

Postai cím: 1440 Budapest, Pf.1. | Személyes ügyintézés helye: 1066 Budapest, Teréz körút 38. | E-mail buszos ügyekben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonszám: +36 (1) 373-1405 | Ügyfélfogadás: telefonon egyeztetett időpontban.


Köszönjük közreműködésüket és megértésüket!